top of page
Regulamin Sklepu Internetowego Pizza Point

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego "Pizza Point" oraz warunki składania zamówień online, w tym zasady płatności online za pośrednictwem systemu Skrill.

  2. Właścicielem sklepu internetowego jest DARIUSZ MANIKOWSKI INDECO WYBRZEŻE, z siedzibą w Gdyni na ul. Legionów 112 G/9, NIP: 5880002777, REGON: 191728868, zwany dalej "Pizza Point".

  3. Kontakt ze sklepem jest możliwy pod adresem e-mail: pizzapoint.foodtruck@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: +48 792 392 001.

  4. Składając zamówienie, klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

 

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług sklepu internetowego.

  2. Zamówienie – oferta zakupu wybranego produktu z asortymentu sklepu internetowego złożona przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej.

  3. Płatność online – transakcja bezgotówkowa realizowana za pośrednictwem systemu Skrill lub innych udostępnionych metod płatności.

  4. Konto – indywidualny profil Klienta w sklepie internetowym, umożliwiający zarządzanie zamówieniami i płatnościami.

 

III. Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej sklepu.

  2. Aby zrealizować zamówienie, Klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail.

  3. Realizacja zamówień odbywa się w godzinach otwarcia lokalu: od poniedziałku do piątku od 11:00 do 21:30, oraz od soboty do niedzieli od 12.00 do 21.30. 

  4. Pizza Point zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania nieprawidłowych danych lub braku możliwości kontaktu z Klientem.

 

IV. Płatności online

  1. Pizza Point umożliwia płatności online za pośrednictwem systemu Skrill oraz innych metod udostępnionych na stronie internetowej.

  2. Płatności online realizowane za pośrednictwem Skrill są bezpieczne i zgodne z warunkami korzystania z tego systemu.

  3. Klient zobowiązuje się do korzystania z własnego konta Skrill lub innych środków płatniczych, na które posiada pełne uprawnienia.

  4. Płatność uważana jest za zrealizowaną w momencie potwierdzenia jej przez system płatności.

  5. W przypadku problemów technicznych lub braku możliwości zrealizowania płatności online, Klient może skontaktować się z obsługą sklepu w celu znalezienia alternatywnego rozwiązania.

 

V. Realizacja dostawy

  1. Dostawy realizowane są na terenie miasta Gdyni, Sopotu oraz Gdańska przez kuriera lub odbiór osobisty w lokalu.

  2. Czas dostawy wynosi [czas dostawy] od momentu potwierdzenia zamówienia.

  3. Koszt dostawy jest podawany podczas składania zamówienia i zależy od lokalizacji Klienta.

 

VI. Reklamacje i zwroty

  1. Reklamacje dotyczące zamówień należy zgłaszać w terminie 24 godzin od ich dostarczenia.

  2. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie pod numerem [numer telefonu] lub mailowo na adres [adres e-mail].

  3. Zwroty płatności realizowane są wyłącznie na rachunek, z którego dokonano pierwotnej transakcji, w terminie do 14 dni roboczych.

 

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest firma DARIUSZ MANIKOWSKI INDECO WYBRZEŻE.

  2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej.

  3. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

 

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Pizza Point zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O zmianach Klienci będą informowani z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację na stronie internetowej.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Pizza Point.

bottom of page