Regulamin Sklepu Internetowego Pizza Point
I. Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego "Pizza Point" oraz warunki składania zamówień online, w tym zasady płatności online za pośrednictwem systemu Skrill.
-
Właścicielem sklepu internetowego jest DARIUSZ MANIKOWSKI INDECO WYBRZEŻE, z siedzibą w Gdyni na ul. Legionów 112 G/9, NIP: 5880002777, REGON: 191728868, zwany dalej "Pizza Point".
-
Kontakt ze sklepem jest możliwy pod adresem e-mail: pizzapoint.foodtruck@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: +48 792 392 001.
-
Składając zamówienie, klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
II. Definicje
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług sklepu internetowego.
-
Zamówienie – oferta zakupu wybranego produktu z asortymentu sklepu internetowego złożona przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej.
-
Płatność online – transakcja bezgotówkowa realizowana za pośrednictwem systemu Skrill lub innych udostępnionych metod płatności.
-
Konto – indywidualny profil Klienta w sklepie internetowym, umożliwiający zarządzanie zamówieniami i płatnościami.
III. Zasady składania zamówień
-
Zamówienia można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
-
Aby zrealizować zamówienie, Klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail.
-
Realizacja zamówień odbywa się w godzinach otwarcia lokalu: od poniedziałku do piątku od 11:00 do 21:30, oraz od soboty do niedzieli od 12.00 do 21.30.
-
Pizza Point zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania nieprawidłowych danych lub braku możliwości kontaktu z Klientem.
IV. Płatności online
-
Pizza Point umożliwia płatności online za pośrednictwem systemu Skrill oraz innych metod udostępnionych na stronie internetowej.
-
Płatności online realizowane za pośrednictwem Skrill są bezpieczne i zgodne z warunkami korzystania z tego systemu.
-
Klient zobowiązuje się do korzystania z własnego konta Skrill lub innych środków płatniczych, na które posiada pełne uprawnienia.
-
Płatność uważana jest za zrealizowaną w momencie potwierdzenia jej przez system płatności.
-
W przypadku problemów technicznych lub braku możliwości zrealizowania płatności online, Klient może skontaktować się z obsługą sklepu w celu znalezienia alternatywnego rozwiązania.
V. Realizacja dostawy
-
Dostawy realizowane są na terenie miasta Gdyni, Sopotu oraz Gdańska przez kuriera lub odbiór osobisty w lokalu.
-
Czas dostawy wynosi [czas dostawy] od momentu potwierdzenia zamówienia.
-
Koszt dostawy jest podawany podczas składania zamówienia i zależy od lokalizacji Klienta.
VI. Reklamacje i zwroty
-
Reklamacje dotyczące zamówień należy zgłaszać w terminie 24 godzin od ich dostarczenia.
-
Reklamacje można zgłaszać telefonicznie pod numerem [numer telefonu] lub mailowo na adres [adres e-mail].
-
Zwroty płatności realizowane są wyłącznie na rachunek, z którego dokonano pierwotnej transakcji, w terminie do 14 dni roboczych.
VII. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest firma DARIUSZ MANIKOWSKI INDECO WYBRZEŻE.
-
Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej.
-
Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
VIII. Postanowienia końcowe
-
Pizza Point zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O zmianach Klienci będą informowani z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację na stronie internetowej.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
-
Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Pizza Point.